You Are Reading

7

Picnic! Can't Wait!!

ameeza77 Tuesday, July 21, 2009
1 Ogos nih we all plan nak buat family outdoors activiti, per lagi g berpicnic la. According to our plan, we'll go to Jinbara Campsite. My brother D been there b4 and my SIL is the one who promote the place to us. Normally me nih jenis yang suka g tepi2 sungai. But as my brother explained, this campsite made of few landscapes that channel water from the waterfall to their campsites through some ducts. This must be exciting I guess, so we decided to give it a try.

Oh its call 'Jinbara' because one of those lanscape is theirs. I heard there's even a waterfall called 'Sofia Jane' hahhah. Me pinjam few pics from my bother's blog.




This is a list of whoever going to join us @ Jinbara.

my brother D n his family,
me, hubby n anak2,
KISH n my mum,
my granny n aunty!
my brother Pit confirmed - to bring his aweks as well

bro Naz n his family - cepat2 ar pujuh Har (leh jejak kasih :p)
mksu n family - hope she can join as she can't confirm yet
nor n family - has not confirm yet

7 comments:

hani said...

hi akak,memang tak sabar nak pegi picnic nanti kan. Utk menu nanti saya akan call akak ape brg yg akan saya bawa sbb takut terlampau bnyk pula menunye. Yg pasti activity bakar membakar mesti ada...

ameeza77 said...

akak ingat nak buat perap2, ayam, lamb pas tuh nak wat potato salad, coleslaw ... sedap tak?

hani said...

memang superb la menu tu... nanti saya buatkan saucenye k..saya pula nak bawa ikan, sotong, udang semuanye di bakar.

ameeza77 said...

best2, hani bawa seafood, akak bawa landfood hahahah :p

Naz said...

ooo... mcm ni rupanya jinbara. ingatkan konsert ke aper... hehehehe...

ameeza77 said...

aper arr. dah bodek Har ke lum hahahhah, KISH kata per la abg Naz nih, mailer bawa bala tentera tuh mandi2....

Naz said...

dah ghoyak dah kat Ha dah. nnti2 Naz gtahu... hari ni 29 kan??

 
Copyright 2010 four.of.us