Archives

8

Eid Mubarak to All

ameeza77 Wednesday, September 23, 2009
'The most excellent jihad is that for the conquest of self' -
Prophet Muhammad (570 - 632).


Hepi Eid Mubarak to all families n Friends...


Warm regards,
Ameeza, Halim, Haziq & Haiyi
7

6th - 11th Ramadhan

ameeza77 Tuesday, September 1, 2009
Nih me tak berapa ingat meals untuk Rmadhan ke berapa, tak sempat nak upload. Hari ni kebetulan agak lapang, me upload la gambar sementara tunggu hubby g terawikh ...

oh bosan2! Tak leh upload pics!!!

Me tak tahu kenapa la sem nih rasa sengal sikit. Dah 2 quiz me buat tapi rasa macam blur2 jer bila jawab soklan. Da la last2 minit baru nak baca, per la nak jadi... malasnyer ko nih meeza! bawa2 la study oit!!!
Mungkin makanan2 nih yang buat me rasa malas kot, hari2 disajikan ngan makanan yang sedap2, perut kenyang penyakitnya M pun datangler...
Menu berbuka today, as usual sedap2 belaka. Tengok la air tangan bonda me nih, x cukup ngan appertizer, main course, dessert bagai tersaji untuk berbuka di hari ke sebelas ni...
 
Copyright 2010 four.of.us