You Are Reading

0

Minggu Pertama Sekolah Pt 2

ameeza77 Wednesday, January 27, 2010
Aiseh, banyak sungguh pics yang masih belum di upload. Lately pulak kerap sangat sakit kepala. Tak tau lah kenapa. Sensitif pada cahaya, bising, tense sikit mula la migrain datang. Apapun, banyak sangat gambar yang diperam dalam simpanan...

Antara pic Haiyi yang sempat me snap awal minggu persekolah. Haiyi excited sangat nak ke sekolah sebenarnya. Tapi tak tahu kenapa bila sampai je di sekolah Haiyi mula lah tersebek2. Tapi Haiyi tak lah pula menagis. Malah Haiyi cuba tahan tangis dengan meletakkan tangan ke muka dan menegangkan kulit muka.

Balik jer dari sekolah, Haiyi bercerita 'umi, kalau Haiyi tak tak buat macam nh (tegangkan kulit muka dengan kedua tangan) nanti Haiyi cry'. Haiyi meme kurang sikit bersosial, tak seperti Haziq yang pantang jumpa orang :)). Tak kira tua muda selamba aje dia menegur.

Di kantin dengan muka sebek sebab ingatkan umi dah babah dah balik

Dalam kelas, dapat juga snap Haiyi tersenyum

Muka protes ..... tak bagi umi balik..

Aktiviti mewarna

Kurang dari 10 orang pelajar kerana tahun ini adalah tahun pengenalan Jais membuka kelas untuk 4 tahun (me gembira sangat ... kelas yang kecil akan memudahkan proses suai kenal Haiyi dengan rakan2)

0 comments:

 
Copyright 2010 four.of.us